Уроки успіху від «Майстерні професійного розвитку». Урок 4-ий від Ніни Одаріч

Ніна Одарич, одна з випускниць онлайн курсу «Інтернет маркетинг», завдяки своїй наполегливості опанувала нову професію та знайшла додатковий заробіток навіть під час карантину.
Загалом 63 слухачки дізналися про основні методи просування і презентації продукції, навчилися вести акаунти у соцмережах та розміщувати рекламу в Інтернеті.

Курс з інтернет маркетингу, який закінчила пані Ніна, було організовано НГО «Культурна Ліга Сходу» у партнерстві з проєктом GIZ «Професійна інтеграція ВПО». Цільовою аудиторією навчання стали мешканки Запорізької області, які опинилися в складних життєвих умовах та прагнуть працевлаштуватися, змінити роботу або мати додатковий заробіток. Загалом 63 слухачки дізналися про основні методи просування і презентації продукції, навчилися вести акаунти у соцмережах та розміщувати рекламу в Інтернеті.

«Сьогодні майже кожен має власний акаунт в соціальних мережах.  Проте не всі усвідомлюють, що займаючись  просуванням послуг та продуктів в соціальних мережах на замовлення, можна непогано заробляти», - говорить пані Ніна.

Ніна Одарич, мама-домогосподарка, давно прагнула здобути знання та навички,  які б дозволили їй поєднувати роботу з доглядом за родиною. Після закінчення курсу з «Основ інтернет-маркетингу та онлайн продажів» це стало можливим. Зараз вона працює на фрілансі та займається адмініструванням акаунтів різних проєктів у соцмережах.

«Я давно шукала освітні можливості та, побачивши набір на безкоштовні курси НГО «Культурна Ліга Сходу», не вагаючись записалася. Все, що ми вчили, було практично орієнтоване, тому після навчання я відчувала впевненість та була рішуче налаштована. Завдяки щасливому збігу обставин, одна моя знайома, яка мала власну справу у сфері краси, шукала спеціаліста для реклами її послуг в Instagram. Так я отримала свій перший додатковий дохід, монетизувавши навички та знання, отримані на курсах», - ділиться спогадами пані Ніна.